وبلاگ سفر و گردشگری

اطلاعات کامل جاذبه های گردشگری

ویزای شینگن چیست ؟

این سوال که ویزای شینگن چیست برای همه ما بارها پیش آمده و خیلی ها به دنبال گرفتن این نوع ویزا برای سفر ، تحصیل یا مهاجرت هستند ، شینگن به قسمتی از اروپا گفته می شود که از 26 کشور تشکیل شده و مردم این کشورها برای تردد به پاسپورت نیازی ندارند و هیچ محدودیت مرزی برای آن ها وجود ندارد و مانند یک کشور واحد می باشند ، همان طور که تردد کشورهای عضو منطقه شینگن آسان است به همان اندازه ورود به این کشورها برای اتباع دیگر کشورها به این حوزه سخت است و باید ویزا دریافت کنند .


آردینی اوخو
دوشنبه 19 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا تایلند

تایلند از کشورهای جنوبی شرقی آسیا است که طبیعت بکر و جاذبه های توریستی متعدد شهرهای آن در کنار آب و هوای معتدلش بدون شک عامل موثری در رقم زدن سفری منحصر به فرد و فراموش نشدنی خواهد بود. جدای از این موضوع سفر به تایلند می تواند مقاصد کاری، تجاری، تحصیلی و ... نیز داشته باشد که برای تمام این موارد نیاز به اخذ ویزای تایلند دارید. این موضوع شامل سفرهای توریستی نیز می شود و حتما باید از قبل برای ویزا اقدام نمایید. به همین خاطر بهتر است در ابتدا در مورد نکاتی چون نحوه اخذ ویزا تایلند، هزینه ویزا تایلند، شرایط جدید ویزای تایلند، مدارک مورد نیاز، انواع آن و... اطلاعات کافی جمع آوری کنید. به عنوان مثال باید بدانید که ویزای شما چه مدت اعتبار خواهد داشت و پس از اتمام این مدت زمان باید جهت تمدید آن اقدام نمایید؛ یا در چه صورت و با چه شرایطی می توانید ویزای یک ساله تایلند را بگیرید! تمام این موارد نکات حائز اهمیتی است که دانستن آن ها می تواند کمک خوبی برای تان باشد.


آردینی اوخو
دوشنبه 19 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا چین

چین یکی از کشورهای دیرینه جهان در قسمت شرقی آسیا بوده که در حوزه های تجاری و اقتصادی فعالیت خوبی داشته و قدرت آن در این زمینه ها دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ به همین خاطر افراد بسیاری جدا از اینکه چه هدفی در سرشان داشته باشند، هر ساله خود را آماده سفر به چین می کنند.، اولین قدم برای سفر اخذ ویزا است. یعنی فرقی نمی کند قصدتان از سفر چیست، به هر حال برای ورود به خاک این کشور حتما نیاز به ویزا دارید. ویزای گردشگری چین، ویزای تحصیلی چین، ویزای کار چین، ویزای تجارت چین و ... همه از انواع ویزای چین هستند که با توجه به هدف تان باید برای آن اقدام نمایید. ابتدا باید اطلاعاتی از انواع ویزای چین داشته باشید و با شرایط آن ها آشنا شوید.


آردینی اوخو
دوشنبه 19 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا روسیه

روسیه از جمله کشورهایی است که با جاذبه های متنوعش حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گونه ای که هر کسی با صرف نظر از اینکه چه سلیقه ای دارد، می تواند در روسیه خوش بگذراند. البته مسافران روسیه تنها به قصد گردشگری وارد این کشور نمی شوند و مهاجرت و زندگی در روسیه نیز شرایط ایده آلی دارد. به طوری که سالانه علاوه بر حجم زیاد تقاضا برای برای ویزای توریستی روسیه، بسیاری نیز به دنبال زندگی و کار در این کشور هستند. ویزای کار روسیه، ویزای تحصیلی روسیه و ... از بالاترین ویزاهای درخواستی برای مهاجرت به این کشور است. شما برای هر نوع سفری به روسیه نیاز به اخذ ویزا دارید؛ فقط سوالی که در این میان مطرح می شود، این است که تا چه حد نسبت به فرایند اخذ ویزا آگاهی و اطلاعات دارید؟ آیا می دانید هر یک از انواع ویزای روسیه چه شرایطی و ویژگی هایی دارد؟


آردینی اوخو
دوشنبه 19 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا آذربایجان

آذربایجان یکی از کشورهای همسایه مان چند سال اخیر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. شاید زمانی آذربایجان تنها کشوری با جاذبه های تاریخی و طبیعی بود اما امروزه همه چیز فرق کرده است و امکانات و تفریحات عالی و درجه یکی دارد. به طوری که این روند رو به رشد موجب افزایش چشم گیر متقاضیان ویزا آذربایجان شده است. فرقی نمی کند هدف تان از سفر چیست، در هر صورت اقدام برای اخذ ویزای آذربایجان را باید در الویت کارهای تان قرار دهید. این ویزا می تواند یکی از انواع ویزای تجاری آذربایجان، ویزای کاری آذربایجان، ویزای درمان آذربایجان، ویزای تحصیلی آذربایجان و ... باشد که برای هر کدام باید شرایط جداگانه ای داشت و مدارک خاص ارائه داد.


آردینی اوخو
یکشنبه 18 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا اندونزی

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان است که به دلیل مناظر طبیعی و شگفت انگیزش، ویزای توریستی آن جزو پرطرفدارترین انواع ویزا اندونزی است. بنابراین طبیعی است که تقاضا برای سفر گردشگری همیشه زیاد است. البته بسیاری نیز با اهداف دیگری چون کار، تحصیل، تجارت و ... عازم اندونزی می شوند. سفر توریستی یا هر سفر دیگری نیاز به اخذ ویزای اندونزی دارد که از قبل باید برای آن اقدام نمایید؛ البته برای گردشگران برخی دیگر کشورها ویزای فرودگاهی صادر می شود. ویزا کاری اندونزی، ویزا تجاری اندونزی، ویزا تجاری، ویزا تحصیلی اندونزی و ... از مهم ترین ویزاهای این کشور هستند.


آردینی اوخو
یکشنبه 18 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا سنگاپور

سنگاپور کشوری توریستی و پرجاذبه است که سالانه گردشگران بسیاری برای تماشای مناظر نفس گیر و مسحور کننده اش به سراغ آن می روند. به علاوه پیشرفت این کشور در زمینه های مختلف باعث شده تا مقصد مناسبی برای مهاجرت های کاری، تحصیلی، تجاری و ... باشد. برای دست یابی به هر کدام از این موقعیت ها باید شرایط اخذ ویزای سنگاپور را داشته باشید. این کشور نیز مانند بسیاری از کشورها برای ورود نیاز به ویزا دارد؛ منتها شرایط و ویژگی های انواع ویزای سنگاپور با توجه به هدف تان با یکدیگر فرق می کنند. به عنوان مثال ویزا تحصیلی سنگاپور برای تحصیل و ویزای کاری سنگاپور برای کار در این کشور صادر می شود و به هیچ عنوان نمی توان قوانیم ویزا را زیر پا گذاشت و از یک ویزا به جای دیگری استفاده کرد.


آردینی اوخو
یکشنبه 18 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا هنگ کنگ

هنگ کنگ، شهر شگفت انگیزی در چین است که آسمان خراش ها و دیدنی های مدرن و تاریخی بسیاری دارد. این شهر یکی از زیباترین شهرهایی است که هر توریستی مایل است حداقل برای یک بار هم که شده تجربه سفر به آن را داشته باشد. جالب است بدانید با وجود این که هنگ کنگ جزو کشور چین است اما چون یکی از دو منطقه آزاد کشور چین بوده و به صورت خودمختار اداره می شود برای سفر به آن باید به صورت جداگانه برای ویزا هنگ کنگ اقدام کرد. فارغ از دیدنی ها و جاذبه های هنگ کنگ از آن جایی که این شهر مرکز بسیاری از فعالیت های اقتصادی است، بازار کار خوبی دارد و به همین دلیل معمولا بین تمام انواع ویزای هنگ کنگ ویزای کار آن از جمله ویزاهایی است که تقاضای زیادی دارد.


آردینی اوخو
یکشنبه 18 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا هند

هند یکی از کشورهای شناخته شده و پرطرفدار است که نه تنها در صنعت توریسم موفق بوده بلکه بازار کار و تحصیل آن نیز موفقیت زیادی داشته است و معمولا درخواست ویزا هند بسیار پرطرفدار است. بسیاری از جوانان برای تحصیل تمایل دارند عازم هند شوند. و اتفاقا ویزای تحصیلی هند جزو پر تقاضاترین ویزاها است. این کشور در کنار جاذبه های بی نظیر و منحصر به فردش که هر کسی آرزوی دیدن آن را دارد بستر خوبی برای رشد کاری و تحصیلی نیز فراهم می کند. هند همیشه برای کسانی که می خواهند پیشرفت کنند فرصت دارد و اگر برای هدف تان انگیزه کافی داشته باشید می توانید به خوبی در این کشور پیشرفت کنید. برای اقامت و تحصیل یا کار کردن باید یکی از انواع ویزای هند را مطابق با هدف تان را دریافت کنید.


آردینی اوخو
شنبه 17 خرداد 1399
بؤلوملر :

ویزا قطر

شاید نام قطر را در صنعت گردشگری خیلی نشنیده باشید اما این معنای آن نیست که سفر تفریحی به آن جذابیتی ندارد؛ بلکه اتفاقا جاذبه های دیدنی و تاریخی زیبایی در قطر وجود دارد. به علاوه فارغ از روند رو به رشد در صنعت گردشگری، این کشور به دلیل سرمایه و منابع زیادش در صنعت و اقتصاد نیز پیشرفت خوبی داشته است. از این رو در سال بخشی از مسافران و مهاجران ایرانی قطر را انتخاب می کنند که پیرو آن تقاضا برای ویزای قطر روز به روز بیشتر می شود. دلایل زیادی برای موضوع وجود دارد از بازار کار و سرمایه مناسب تا رفاه و خدمات اجتماعی. از این رو بخشی از کسانی که برای سفر به قطر درخواست ویزا می دهند، به دنبال اقامت، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ... در این کشور هستند. ویزا کار قطر، ویزا تحصیلی قطر، ویزا سرمایه گذاری قطر از مهم ترین ویزاهای بلند مدت قطر هستند.

 

 


آردینی اوخو
شنبه 17 خرداد 1399
بؤلوملر :