آب و هوای آنتالیا

 

آنتالیا آب و هوای گرم مدیترانه ای دارد و دمای میانگین آن در طول سال حدود 18 درجه سانتیگراد است.زمستان های آنتالیا معمولا بسیار بارانی است، درحالی که تابستان ها باران به ندرت در آن می بارد. جالب است که بدانید در سال 2008 برای اولین بار در آنتالیا بعد از 60 سال برف بارید. دمای میانگین دریا در فصل زمستان حدود 16 درجه سانتیگراد و در فصل تابستان 27 درجه سانتیگراد است. معمولا ماه جولای با دمای میانگین 28 درجه سانتیگراد گرمترین ماه سال در آنتالیا و ماه فوریه با دمای میانگین 10 درجه سانتیگراد سردترین ماه سال در آنتالیا به شمار می آید.

 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

 

بیشتر توریستان ماه های جولای و آگست را برای سفر و تور آنتالیا انتخاب می کنند، اما اگر شما از شلوغی و ازدحام خوشتان نمی آید، بهتر است که ماه های دیگر را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید. اما به هرحال این در این دو ماه آنتالیا آب و هوای دلچسبی را تجربه می کند که نمی توان از آن ساده گذشت و به عبارتی بهترین زمان برای سفر به آنتالیا با تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می آیند. از طرفی ماه آگست بهترین ماه سال در آنتالیا برای شنا به حساب می آید، چراکه دمای آب در این ماه به 29 درجه سانتیگراد می رسد که دمای ایده آلی به نظر می رسد. پس اگر شما هم عاشق ورزش های آبی هستید، سفر به آنتالیا در این ماه انتخاب درستی برایتان محسوب می شود. علاوه بر این دوماه، معمولا در ماه های آپریل، می، اکتبر و نوامبر هم آنتالیا آب و هوای خوبی دارد که در صورت تمایل می توانید در این ماه ها تور آنتالیا را رزرو کنید.

 

سفر با تور آنتالیا ارزان قیمت

 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

 

آنتالیا اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در هر گوشه آن اثری از این اماکن دیدنی آنتالیا به چشم می خورد. یکی از مهمترین مناطق گردشگری آنتالیا، شهر قدیمی آنتالیا یا کالیچی است که تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری آنتالیا در آن واقع شده اند.در شهر قدیمی آنتالیا می توانید از اماکن تاریخی متعددی نظیر مسجد محمد پاشا، دروازه هادریان، برج هیدیرلیک و یا بندر قدیمی آنتالیا دیدن کنید.همچنین می توانید در خیابان های پر پیچ و خم سنگفرش شده شهر قدیمی آنتالیا قدم بزنید و از فروشگاه های سوغاتی و کافه های جذاب آن دیدن کنید. موزه آنتالیا، مسجد یولی مناره و قلعه رومی از دیگر اماکن توریستی آنتالیا به شمار می آیند. همچنین می توانید از آسپندوس، ترمسوس، پرگا و الیمپیوس نیز بازدید کنید و آثار تاریخی آن ها را از نزدیک تماشا کنید. آبشارهای دودن نیز از جاذبه های طبیعی آنتالیا هستند که بازدید از آن ها هم خالی از لطف نیست.

 

تفریحات مهیج آنتالیا

 

یکی از مهمترین ورزش ها و تفریحاتی که در تور ترکیه و آنتالیا محبوب است، ورزش لوکس گلف است که در زمین های گلف آنتالیا می توانید به بهترین شکل تجربه اش کنید. همچنین اگر دوستدار تفریحات هیجانی و کارهای ماجراجویانه هستید، می توانید انواع ورزش های آبی مثل غواصی، اسنورکلینگ و جت اسکی را در سواحل آنتالیا تجربه کنید. همچنین می توانید از امکانات تفریحی مثل قایق سواری در آب های خروشان و چتربازی نیز استفاده کنید و یا در پارک های آبی آنتالیا و شهربازی های آنتالیا زمان خود را به خوبی سپری کنید.

 

بهترین پارک های آبی آنتالیا

 

آکوالند و دلفین لند، پارک آبی بیچ پارک آکوا لند و پارک آبی آکوا فان سیتی از بهترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می آیند که می توانید یک روز کامل را همراه با اعضای خانواده در آن ها سپری کنید و از انواع امکانات تفریحی آن ها نظیر سرسره آبی و استخرهای شنا استفاده کنید. بعضی از هتل های آنتالیا نیز پارک های آبی جذابی دارند که در صورت رزرو هتل های لوکس آنتالیا، می توانید به راحتی در آن ها تفریح کنید.

 

بهترین سواحل آنتالیا

 

همان طور که گفته شد، آنتالیا سواحل بی نظیری دارد و در واقع علت مشهوریت و توریستی بودن آنتالیا تا حد زیادی به خاطر وجود این سواحل شگفت انگیز است. ساحل کونیالتی، ساحل لارا، ساحل پاتارا و ساحل فاسلیس از بهترین سواحل آنتالیا در تور آنتالیا ارزان به شمار می آیند که می توانید ساعاتی را در آن ها با آرامش کامل سپری کنید و یا از ورزش های آبی و تفریحات آبی موجود در سواحل لذت ببرید.

 

بهترین هتل های آنتالیا

 

آنتالیا تعداد زیادی هتل را در خود جای داده است که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید با راهنمایی های همکاران ما یکی از آن ها را برای اقامت در تور آنتالیا رزرو کنید. البته هتل های لاکچری آنتالیا نیز بسیار مشهور هستند که در صورت تمایل می توانید در یکی از آن ها اقامت داشته باشید و از امکانات تفریحی و امکانات رفاهی لوکسشان بهره ببرید. هتل هایی مثل هتل مکس رویال کمر آنتالیا، هتل مکس رویال بلک، هتل کالیستا و هتل ریکسوس پریمیوم بلک به عنوان بهترین هتل های آنتالیا شناخته می شوند.

 

جاذبه های گردشگری توریستی آنتالیا ترکیه

 

رستوران های برتر آنتالیا

 

هتل وانیلا لونج تنها 5 دقیقه با دروازه هادریان، جاذبه گردشگری مشهور آنتالیا فاصله دارد و یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می آید. این رستوران انواع غذاهای بین المللی را با ترکیبی از دستور پخت های سنتی و مدرن سرو می کند. از طرفی رستوران های آلپ پاشا، پاتیو و کاراف نیز غذاهای خوش طعمی را با مواد اولیه تازه سرو می کنند و حتما از خوردن غذا در یکی از آن ها لذت خواهید برد.

 

بهترین مراکز خرید آنتالیا

 

یکی از بهترین مناطق آنتالیا که می توانید خرید دلچسبی در آن انجام دهید و در حین خرید از زمان سپری شده خود نیز به بهترین شکل استفاده کنید و در واقع خرید خود را با دیدن جاذبه های گردشگری آنتالیا تلفیق کنید، منطقه کالیچی یا شهر قدیمی آنتالیاست که انواع فروشگاه های سوغاتی را در خود جای داده است. همچنین می توانید به بازار خیابانی لارا که هر شنبه برگزار می شود، بروید و لباس، زیورآلات، کیف و سوغاتی هایتان را با کمترین قیمت خریداری کنید.مزیت دیگر شنبه بازار لارا این است که غذاهای سنتی خوش طعمی را سرو می کنند که حتما در صورت دیدنشان وسوسه می شوید که امتحانشان کنید. از طرفی مراکز خرید آنتالیا نیز به واقع جذاب هستند و انواع برندهای بین المللی و برندهای ترکی در آن شعبه دارند. برای خرید از این برندها کافی است که به مراکز خرید آنتالیا نظیر تراسیتی، میگروس و مرکز خرید آنتالیا بروید و یک دل سیر در آنتالیا خرید کنید.

 

خدمات تور آنتالیا

 

رزرو و اخذ بلیط هواپیما برای مسیرهای رفت و برگشت 

ترانسفر فرودگاهی رایگان

رزرو بهترین و مناسب ترین هتل ها

تور لیدر فارسی زبان و کاملا مسلط 

گشت شهری رایگان

صبحانه، ناهار و شام رایگان

بیمه مسافرتی 

 

اطلاعات توریسم و گردشگری آنتالیا ترکیه

 

چرا تور آنتالیا ؟

 

ما با ارائه تور لحظه آخری آنتالیا و تور ارزان آنتالیا ، شرایطی برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را در سفر داشته باشند.ما لیستی از انواع مختلف تورهای آنتالیا با قیمت های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به بودجه و زمان خود ، بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب کنید.قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج ، متغیر خواهد بود. به این صورت با بررسی پکیج های مختلف تور آنتالیا قیمت مناسب را انتخاب نمایید و از تور ارزان آنتالیا سال نو بهره مند شوید . گروه گردشگری ما مجری تخصصی و مستقیم تور آنتالیا است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان آنتالیا به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسب و تفریحات بی نظیری برای شما تمام خواهد شد.تور آنتالیا با ما ویژگی های زیادی دارد زیرا مجری مستقیم و تخصصی تورهای آنتالیا می باشیم و  پرواز ها و هتل ها گارانتی بوده و ما تضمین بهترین کیفیت وپایین ترین قیمت تور آنتالیا را به شما مسافران عزیز می دهیم.

 سایت گردشگری گلبرگ سیر


شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :