قیمت تور بلغارستان

 

سفر به بلغارستان یکی از سفرهای هیجان انگیز و منحصر به فرد خواهد بود. برای این سفر حداقل باید 6 میلیون کنار بگذارید البته اگر بخواهید سفر لوکسی تجربه کنید ممکن است هزینه تان از 10 میلیون و یا حتی 20 میلیون نیز بیشتر شود. این کشور اروپایی هتل ها و امکانات لوکسی دارد و در کنار آن هتل های ارزان تر با ستاره های پایین تر نیز وجود دارد که می تواند هزینه های سفرتان را کاهش دهد. مهم ترین فاکتورهایی که در تور بلغارستان اثر می گذارد نرخ هتل و هواپیما است. اگر با پروازهای ایرانی سفر کنید و هتل ارزان تری را انتخاب کنید قطعا سفر مقرون به صرفه ای خواهید داشت.

 

تور بلغارستان ارزان

 

به طور کلی قیمت تورهای خارجی در فصول مختلف متفاوت است و در فصل های کم توریست قیمت ها کاهش می یابد و در فصل های پرتوریست نیز با افزایش قیمت مواجه خواهید شد. قیمت بلیط و هتل در بلغارستان و شهر های آن با توجه به محل اقامت و نوع بلیط پروازی که انتخاب می کنید می تواند بسیار متفاوت باشد یعنی هزینه ها را خودتان تعیین می کنید. بنابراین با کمی صرفه جویی و کم کردن خواسته ها می توانید تور ارزانی را داشته باشید.

 

تور بلغارستان

 

تور بلغارستان لحظه آخری

 

تور لحظه آخری یک فرصت طلایی برای سفر است البته برای کسانی که همیشه آماده باشند. معمولا برای استفاده از تور لحظه آخری تنها یکی دو روز زمان دارید. بنابراین باید کارهایی مانند ویزا و پاسپورت را از قبل انجام داده باشید و از آنجایی که تورهای لحظه آخری از قبل مشخص نیستند همیشه باید مدارکتان کامل باشد تا اگر زمانی تور خوبی پیدا کردید دیگر معطل این موارد نشوید. تورهای لحظه آخری البته به شرط این که لحظه آخری واقعی باشند بسیار با کیفیت و ارزان هستند.

جالب است بدانید که در سالهای اخیر با گسترش امکانات توریستی بلغارستان ، هتل های متعددی و عالی در شهرهای این کشور، به خصوص در سواحل آن تاسیس شده است که بسیار مناسب حال شما گردشگران  لطفا با کارشناسان فروش  تماس حاصل فرمایید ؛ در آخر توجه داشته باشید که خوشبختانه در سالهای اخیر دریافت ویزای بلغارستان برای هموطنانمان راحت تر شده است.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی بلغارستان


اصل گذرنامه با ۷ ماه اعتبار کامل + یک قطعه عکس تمام رخ ( رنگی ) زمینه سفید (۴×۳ ) + تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کاملا دقیق و صحیح + کپی صفحه اول و دوم شناسنامه روی برگه A۴ هر کدام به صورت جداگانه + کپی صفحه اول و دوم پاسپورت و صفحات دارای ویزا روی برگه A۴ هر کدام به صورت جداگانه + گواهی اشتغال به کار یا اساسنامه شرکت با ترجمه، (موارد لازم به ذکر در ترجمه گواهی اشتغال به کار : نام و نام خانوادگی / شماره گذرنامه / نام شرکت یا موسسه / سمت دقیق / مدت زمان اشتغال به کار در آن شرکت یا موسسه / میزان حقوق دریافتی ماهیانه / مهر و امضای مدیر عامل یا رئیس هئیت مدیره ) چک ضمانت شخص ثالث به مبلغ دو میلیون تومان برای هر شخص و توجه داشته باشید نکات مهمی که در زمان صدور چک باید رعایت گردد : در وجه آژانس/ بدون تاریخ / بدون ذکر عنوان بابت ضمانت برگشت در متن چک / صادرکننده چک شخصی است که شما را در سفر همراهی نمی کند ، اینها مواردی و الزلمات اخذ ویزای بلغارستان می باشد.

آدرس سفارت بلغارستان در تهران:

سفارت بلغارستان در خیابان ولیعصر ، خیابان توانیر ، خیابان نظامی گنجوی ، پلاک ۴۰ قرار دارد. برای دریافت اطلاعات از مراحل دریافت ویزا می توانید با شماره تلفن ۸۸۷۷۵۶۶۲ – ۸۸۷۷۵۰۳۷ ۰۲۱ تماس بگیرید ، برای فکس مدارک از شماره ۸۸۷۷۹۷۸۰ - ۰۲۱ استفاده کنید. خارج از ساعات اداری نیز سفارت با شماره تلفن ۵۶۸۳۴۰۹ ۰۹۳۰ پاسخگوی شما خواهد بود.

برای مشاهده تور بلغارستان می توانید سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز را مشاهده نمایید.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :