معرفی تور داخلی

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که اصلا چرا برای سفرهای داخلی باید به سراغ تورهای گردشگری برویم؟! ممکن است پیش خود فکر کنید سفرهای داخلی را شخصا خودتان مدیریت کنید بهتر است و بیشتر خوش می گذرد! البته این هم نوعی از سفر است اما سفر با تور داخلی که توسط آژانس های گردشگری ارائه می شود قطعا تجربه ای متفاوت برایتان رقم می زند.

چرا باید تورهای داخلی را انتخاب کنیم؟

تورهای داخلی در واقع شما را با ناشناخته های مقصدتان آشنا می کنند، شاید پیش خود فکر کنید که خیلی از شهرها را دیده اید؛ اما مطمئنا هنوز دیدنی های بسیاری در داخل کشور وجود دارد که نه تنها تا به حال آن ها را ندیده اید، بلکه حتی ممکن است اسم آن ها را نیز نشنیده باشید؛ پس نباید فرصت دیدن ایران زیبا را از خود دریغ کنید.به بیان واضح تر ممکن است هر کدام از شما چندین بار تجربه سفر به شمال، کیش، شیراز، مشهد، اصفهان و خلاصه خیلی از شهرهای دیگر را داشته باشید اما تا کنون فکر کرده اید که در این سفر ها چقدر توانسته اید از شهر و طبیعت را ببینید و اصلا چقدر اطلاعات در مورد دیدنی های آن داشته اید. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که تورهای داخلی را بین گردشگران محبوب می کند. از طرفی بسیاری دوست دارند در سفر تجربه های جدید داشته باشند، مکان های جدید ببینند و یا با افراد تازه ای معاشرت کنند. مواردی مانند راهنما و مدیریت شرایط و ... نیز همه به عهده شخص دیگری خواهد بود و مسئولیت ها از دوش شما برداشته می شود. تمام این ها می تواند دلیل خوبی باشد تا به سراغ تورهای داخلی بروید.

قیمت تور داخلی

این یکی از تصورات غلط در بین افراد است که فکر می کنند اگر خودشان سفر بروند در مقایسه با تورهای آژانس ها هزینه های کمتری پرداخت خواهند کرد! که البته تصوری کاملا غلط است. اولین نکته موضوع وسیله نقلیه است. در سفر با تورهای مسافرتی هزینه ها به صورت کلی پرداخت می شود و این دست آژانس را برای تخفیف گرفتن از هواپیمایی و هتل ها باز می گذارد و طبیعتا نرخ آن ها به صرفه تر خواهد بود. از طرفی در بسیاری از موقعیت ها مانند عید نوروز، مناسبت ها و تعطیلات یا اصلا تعطیلات تابستانی که هجوم به سفر کردن بیشتر است پیدا کردن محل مناسب برای اقامت کار راحتی نخواد بود. در بعضی موارد نیز ممکن است مجبور شویذ هزینه ای چند برابر پرداخت کنید. به جای تمام این ها می توانید دغدغه ها را به آژانس گردشگری بسپارید و با خیال راحت تنها از سفرتان لذت ببرید.

بعد از تمام موارد حالا نوبت به اصلی ترین قسمت ماجرا یعنی بودجه سفر می رسیم. واقعا یک سفر داخلی چقدر برای مان هزینه خواهد داشت؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از گردشگران را مشغول خود می کند. قیمت تور داخلی بیش از هر چیزی به انتخاب های شما بستگی دارد. این که چه وسیله ای با چه کیفیتی برای سفرتان انتخاب می کنید قطعا میزان هزینه های تان را تغییر می دهد. در مورد هواپیما انتخاب بین چند نوع صندلی وجود دارد؛ صندلی های اکونومی ارزان ترین صندلی ها هستند و به همان نسبت نیز خدمات معمولی دارند. بعد از آن ها صندلی های بیزنس کلاس قرار دارند که از نظر کیفیت و هزینه در جایگاه بالاتری قرار دارند و در نهایت بهترین صندلی ها، صندلی های فرست کلاس هستند. با انتخاب بلیط فرست کلاس بهترین صندلی های هواپیما با بهترین خدمات به شما ارائه می شوند. البته طبیعتا استفاده از صندلی های فرست کلاس هزینه بیشتری براتان خواهد داشت. نکته بعدی انتخاب محل اقامت تان است که باز هم با توجه به خواسته شما قیمت ها تغییر می کنند. این که بخواهید در هتلی پنج ستاره و لوکس اقامت داشته باشید و یا یک هتل سه ستاره را برگزینید؛ همه و همه عوامل تاثیر گذار روی بودجه تان است. اما به طور کلی باید بگویم قیمت تور داخلی مناسب و با خدمات و کیفیت خوب در سطح متوسط قرار دارد و نسبت به تورهای خارجی معمولا ارزان تر تمام می شود.

تور داخلی ارزان

برای انتخاب بهترین تور داخلی با شرایط و قیمت مناسب ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید. بهترین راه اعتماد کردن به آژانس های معتبر و فعال در همین زمینه است. با توجه به شرایط کنوکی و فشار های اقتصادی آژانس ما آفر های خوبی برای تور داخلی ارائه داده است که در این جا با انتخاب مقصد مورد نظر و بعد ورود به صفحه جدید می توانید تمام پکیج ها و آفرها را مشاهده کنید. بد نیست بدانید به طور کلی راهکارهایی مانند انتخاب فصل کم توریست، هتل های ارزان تر و همین طور بلیط های اکونومی در کاهش هزینه های سفرتان موثر است. بنابراین اگر می خواهید با تور داخلی ارزان سفر کنید باید با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید.

تور داخلی لحظه آخری

تورهای لحظه آخری به نظر خیلی هیجان انگیز هستند چون معمولا با تبلیغاتی مبنی بر تخفیف های بسیار بالا عرضه می شوند. باید بدانید این تورها اگر واقعا به صورت واقعی و درست ارائه شوند بهترین انتخاب برای سفری ارزان هستند اما در برخی مواقع تنها از این نام استفاده می شود و کیفیت و سایر خدمات تورها کاهش پیدا می کند. بنابراین برای رزرو تور لحظه آخری حتما باید پیشینه آژانس گردشگری مد نظر را بررسی کنید. موضوع دیگر این است که برای تورهای لحظه آخری خیلی زمان وجود ندارد، بنابراین همیشه باید آماده سفر باشید.

جاذبه های گردشگری در تورهای داخلی

جاذبه های گردشگری معمولا در سفر با تور متفاوت از سفری است که خودتان برنامه ریزی می کنید. بسیاری از شهرهای داخلی دیدنی های مشهور و شناخته شده ای دارند که اغلب مسافرات تنها همان ها را می شناسند اما تورهای داخلی توسط متخصصین این حوزه برنامه ریزی شده اند. طبیعت گردی، جاذبه های منحصر به فرد و نا شناخته و ... را با تور بهتر می توانید تجربه کنید. ایران کشوری چهار فصل با قدمت و تمدنی دیرینه است که گوشه آن می تواند سرزمینی برای کشف جاذبه های جدید و دیدنی های تازه باشد. آبشارها، کوه ها، خانه های قدیمی و مشهور، مقبره ها، گنبدها، موزه ها، مراکز مذهبی تاریخی و ...به طور کل ایران به اندازه کافی دیدنی دارد که حالا حالا با انتخاب سفر های داخلی باز هم جای جدیدی برای دیدن وجود داشته باشد.

https://www.golbargtravel.com

پنجشنبه 8 خرداد 1399
بؤلوملر :