وبلاگ سفر و گردشگری

اطلاعات کامل جاذبه های گردشگری

تور کشتی کروز اروپا

سفری به یادماندنی با تور کشتی کروز اروپا


تور کشتی کروز اروپا برای آن دسته از افراد علاقه مند و دلباخته سفرهای مهیج و بی همتا می تواند سفری به یادماندنی و خاص را تدارک ببیند و نوعی از دریانوردی را به آن ها هدیه دهد ، در واقع باید گفت کشتی های کروز نوعی از کشتی های فوق مدرنی هستند که با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی و خاص خود توانسته اند نوعی بسیار تازه و فوق العاده از سفر و گشت و گذار را در اختیار افراد قرار دهند و البته نا گفته نماند که وجود همین امکانات بسیار عالی و بی نظیر سبب شده تا افراد علاقه مند بسیاری این کشتی ها را به عنوان مقصد سفرها و تعطیلات خود انتخاب کنند و بیشتر زمان اختصاص داده شده به سفر را در آن ها سپری کنند و درست به همین دلیل است که امروزه کروزها توانسته اند القابی چون سفر به هیچ جا و هتل های روی آب و یا بالکن شناور را به خود اختصاص دهند. این تورهای خاص برای نوروز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کشتی کروز

سفر به تمام دنیا با تور کشتی کروز


شاید سفر با کشتی های بسیار مدرن و پیشرفته که می توانند به هر گوشه ای از کره زمین سفر کنند و تجربه ای بی همتا و منحصر به فرد را در اختیار افراد قرار دارند برای افراد بسیاری تنها یک رویا و یا آرزو باشد اما بد نیست بدانید که با شرکت در تور کشتی کروز می توانید به این رویا رنگ واقعیت بزنید و به این آرزو دوست داشتنی و جذاب دست پیدا کنید ، سفر با کشتی کروز برای هر فرد ماجراجو و جهانگردی می تواند سفری سراسر از لذت و هیجان را در بر داشته باشد سفری که برای افراد به یک خاطره به یادماندنی و شیرین تبدیل خواهد شد و شاید به همین دلیل است که تور کشتی کروز توانسته به یکی از تورهای محبوب و دوست داشتنی تبدیل شود و هر ساله ایرانی های زیادی را در طول سال به ویژه زمان های نوروز و تعطیلات بسیاری را به سمت آژانس های مسافرتی با تجربه و بی نظیر برای خرید این تور بکشاند و البته نا گفته نماند که افراد علاقه مند می توانند با خرید این تور به کشتی های بسیار مجهز که همچون یک هتل 5 ستاره می باشند قدم بگذارند و یک سفر چند روزه همراه شده با کشتی را تجربه کنند و بر روی دریاها و اقیانوس ها حرکت نمایند و خود را به شهرها و کشورهای مختلف برسانند و بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی مختلف دوباره به کشتی باز گردند و سفر ماجراجویانه خود را دوباره شروع کنند و از سر بگیرند. بهتر است از قبل برای این تور برنامه ریزی داشته باشید و همه چیز را به لحظات آخر موکول نکنید.

 

    آردینی اوخو
    سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
    بؤلوملر :

    تور ترکیه

    تور ترکیه هیجانی متفاوت سفر به جمهوری ترکیه

     

    ترکیه کشوری است که با جمعیت 73 میلیون نفر که در غرب قاره آسیا قرار گرفته است و ضمنا جنوب شرقی آن در قاره اروپا می باشد و خریداران تور ترکیه توجه داشته باشید  پایتخت این کشور آنکارا و واحد پولی آنها لیر است. اکثر مردم ترکیه مسلمان هستند این کشور به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم بندی شده است و جالب است بدانید که این سرزمین توسط تنگه های بسفر و دارداتل و دریای مرمره از قاره اروپا جدا می شود و قابل توجه شما گردشگران اینکه شهرهای توریستی ترکیه  شهرهای مهم گردشگری و دیدنی در این کشور محسوب می شود و تمامی گردشگران که با تور ترکیه در این کشور مسافرت می کنند امکان این را دارند که در طول مدت سفر خود در ترکیه مدت 3 ماه در این کشور ( شهرها ) اقامت داشته، باشند و همچنین در نظر داشته باشید این کشور حدودا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. ما ارزان ترین هتل و بلیط برای سفر به این کشور را آنلاین به فروش می رسانیم. می توانید با خرید تور ترکیه سفری رویایی برای خود تدارک ببینید و با خیال راحت به گشت و گذار در این کشور زیبا بپردازید.


    آردینی اوخو
    دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
    بؤلوملر :

    تور خارجی

    تورهای خارجی سلام پرواز را بهتر بشناسید

     

    سفر به یک کشور جدید، سفر به دنیایی جدید محسوب می شود و انتخاب یک تور خارجی مناسب، بهترین راه برای تجربه این دنیای تازه است. بی جهت نیست که از گذشته چهره های بزرگ فرهنگ ما تا این حد روی اهمیت سفر تاکید کرده اند. گشت و گذار در یک محیط متفاوت، حشر و نشر با آدم هایی که فضای فکری متفاوتی دارند و دیدن سبک زندگی های دیگر، علاوه بر این که مفرح و لذت بخش است، می تواند تا حدود زیادی به عمیق تر شدن بینش ما کمک کند. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم جهان تان را گسترش بدهید و به ماجراجویی در سرزمین های دیگر بروید!

     یکی از بهترین و پرطرفدار ترین تورهایی که توانسته اند تا به حال افراد بی شماری را تبدیل به طرفداران و دلباختگان خود کنند تورهای خارجی نام دارند ولی از آن جا که افراد مختلف با ورود به آژانس های متفاوت مسافرتی می توانند با تورهای خارجی گوناگونی روبرو شوند امروزه انتخاب در بین مسیرهای تورهای خارجی به سخت ترین کار ممکن تبدیل شده است و از این رو نیز ما با شمار قابل توجهی از مسیرها و مقصدها روبرو هستیم اما به طور قطع جالب ترین و هیجان انگیز ترین تورهای خارجی را می توانید در آژانس محبوب و دوست داشتنی سلام پرواز مشاهده کنید ، در واقع با ورود به صفحه آژانس مسافرتی سلام پرواز و انتخاب گزینه تورهای خارجی از بالای منو می توانید طیف بسیار وسیعی از مسیرهای خارجی که تمامی مقصدهای پرطرفدار در سرتاسر جهان را شامل می شود را مشاهده کنید و در نهایت با فراغ بال از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید .

    آردینی اوخو
    دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
    بؤلوملر :