وبلاگ سفر و گردشگری

اطلاعات کامل جاذبه های گردشگری

تور پوکت

تور پوکت تجربه شیرین قایق سواری در کنار صخره های سنگی


در سال های اخیر شهر توریستی و جذاب پوکت تبدیل به یکی از محبوب ترین شهر ها در بین تمامی گردشگران از سراسر جهان شده است و یکی از دلایل این موضوع زیبایی بی حد و حصر پوکت و تنوع غذا و تفریحات در این شهر می باشد پوکت نیز یکی از زیبا ترین مناطق دنیاست ، جزیره پوکت است که در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و افسانه های زیادی در دل دارد و اگر می خواهید یک تعطیلات عالی و تمام و کمال را بگذرانید تور پوکت گزینه بسیار خوبی است و اینکه در این جزیره رویایی هر آنچه برای یک ریکاوری کامل  لازم است  وجود دارد ، سواحل شنی زیبایی ،  آبی گرم و زلال که جاذبه های زیرآبی پوکت شما را حیرت زده می کند و می توانید در این آب های آبی زنگ و شفاف به راحتی غواصی کنید . 

ضمنا اگر خیلی اهل دریا و ساحل نیستید باز هم گزینه بسیار خوبی برای سفرتان است زیرا تورهایی در جزیره پوکت برگزار می شود که شما می توانید با آن ها از جنگل های سرسبز گرمسیری ، جنگل های گسترده ی نارگیل ، شالیزارها دیدن نمایید و سواری بر روی فیل ها ، موج سواری ، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را به تجربیات شیرین سفر خود اضافه کنید و توجه داشته باشید که پوکت ، بهشت گمشده ای است که تنها با رفتن به آن می توانید آن را پیدا کنید و پی به زیبایی ناب این جزیره استوایی ببرید ، نگران جیبتان هستید ؟ ما برای همین موضوع  در این جا هستیم و در کنار شما.

آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور تایلند

قیمت تور تایلند

عوامل متعددی بر قیمت تور تایلند تاثیر می گذارند و قیمت ها را با توجه به فاکتورهای متعددی می توان پیش بینی کرد. یکی از مسائل مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می کنید. برای مثال هزینه سفر به تایلند در فصل های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال های مهم، قیمت ها بیشتر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن ها بازدید می کنید هم روی قیمت ها موثر است. معمولا تورهای ترکیبی گران تر هستند. با توجه به همه این موارد، در حال حاضر قیمت تور تایلند بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید بازه ای در حدود 6 تا 9 میلیون تومان را در بر می گیرد.

آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور دبی

قیمت تور دبی


مثل همه سفرهای دیگر، هزینه های سفر به دبی نیز تا حدود زیادی به انتخاب های شما بستگی دارد. برای هتل های لوکس و ایرلاین های خارجی، طبیعتا باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین هر چه مدت اقامت تان بیشتر باشد، قیمت تور دبی نیز بالاتر می روند. فاصله ایران با شهر دبی کوتاه است و به همین دلیل این سفر باید قاعدتا ارزان تر از بسیاری سفرهای دیگر باشد اما به دلیل افزایش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ریال ایران، تفریحات دبی برای تان گران تمام خواهد شد. در حال حاضر، قیمت تور دبی با پرواز ایران ایر، بازه ای در حدود 3 تا 8 میلیون تومان را در بر می گیرد. 

آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور آنکارا

تور آنکارا، سرزمین بادهای وحشی

 

سفر به  آنکارا در میان ایرانیان ، نسبت به دیگر شهر ها ارزان تر است ولی آنکارا  که پایتخت کشور ترکیه می باشد، زیبایی های منحصر به فردی دارد که باعث جذب توریست های زیادی از سراسر دنیا به این منطقه شده است. آنکارا شهری است که در آن مدرنیته و سنت با هم ترکیب شده اند و در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و این خود یکی از جذابیت های این شهر است. ترکیه که در مرز آسیا و اروپا قرار دارد ، یک کشور آسیایی اروپایی است که البته در سال های اخیر دولت این کشور در تلاش بوده تا عضویت اتحادیه اروپا را از آن خود کند و از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، ترکیه به گونه ای است که محل ارتباطات بین دو قاره اروپا و آسیا است و با کشورهای بسیاری هم مرز می باشد و آنکارا که پایتخت سیاسی این کشور است ، دومین شهر بزرگ آن می باشد واز نظر جغرافیایی ، ما بین 4 کوه و 3 رودخانه واقع شده است ، جالب است بدانید که تور آنکارا مرکز فرهنگ و بازرگانی ترکیه است و دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد .

آردینی اوخو
پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی

 

کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این جزیره زیبا تقریبا در تمام روزهای سال پذیرای گردشگران است. سفر به شهرهای ساحلی همیشه طرفداران بیشتری داشته و وجود دریا گردشگران را به سمت خود می کشاند. بنابراین هجوم به این شهرها بیشتر است و همین نیز باعث افزایش قیمت ها می شود. تور کوش آداسی نیز در مقایسه با بعضی دیگر از شهرهای ترکیه قیمت های بالاتری دارد و نرخ ها حدودا از 3.5 میلیون شروع می شود. با این حال اگر به سراغ تورهای لوکس و پنج ستاره نروید و یا پروازهای ایرانی را انتخاب کنید می توانید تور ارزان تری داشته باشید.

آردینی اوخو
پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور مارماریس

قیمت تور مارماریس

 

سفر به مارماریس یکی از زیباترین جزیره های ترکیه قطعا از بهترین لحظاتی است که هر گردشگری می تواند تجربه کند. هزینه سفر با تور مارماریس معمولا از 5 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به هتل، بلیط هواپیما و سایر امکانات تغییر پیدا خواهد کرد. اگر می خواهید سفر ارزان تری داشته باشید می توانید هتل هایی با ستاره های پایین تر را انتخاب کنید. مورد دیگر هتل هایی هستند که به صورت شبانه روزی بوفه و رستوران باز دارند که طبیعتا هزینه بیشتری دارند؛ به همین دلیل بهتر است تنها هتل را با صبحانه رزرو کنید و وعده های غذایی خود را در شهر میل کنید. به این شکل هم انتخاب های بیشتری دارید و هم این که رستوران های معمول در سطح شهر هزینه های کمتری دارند البته این به معنای بی کیفت بودن نیست چون رستوران های عالی و درجه یک در مارماریس وجود دارد. این موضوع در مورد بلیط هواپیما نیز صدق می کند، در واقع بلیط  پروازهای ایرانی به مراتب ارزان تر هستند و از طرفی نوع صندلی نیز پرواز نیز در افزایش قیمت بلیط موثر است. همه این موارد دست به دست هم می دهد تا قیمت یک تور نهایی شود. نکته ای که در مورد مارماریس وجود دارد این است که به طور کل سفر به این جزیره نسبت به شهرهای دیگر مانند استانبول گران تر است.

آردینی اوخو
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

 

آنتالیا شهری ساحلی است و بسیاری از گردشگران توجه ویژه ای به آن دارند. از نظر قیمت ها معمولا این شهر از استانبول و بعضی دیگر شهرهای ترکیه گران تر است البته هزینه ها طوری نیست که از سفر به آن صرف نظر کنید. قیمت تور آنتالیا بیشتر از هر چیزی به نرخ هتل تان بستگی دارد چون غالب افرادی که به ایت شهر سفر می کنند به دنبال جایی برای آرامش و استراحت هستند. تور آنتالیا معمولا از 3 میلیون تومان شروع می شود و بسته به هتلی که انتخاب می کنید و کیفیت خدمات افزایش می یابد. البته هزینه تور علاوه بر هزینه اتاق شامل بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه مسافرتی و ... نیز می شود. آنتالیا به طور کلی آب و هوایی معتدل دارد و تغییرات فصلی کمتر روی آن اثر می گذارد به همین دلیل تقریبا در تمام روزهای سال می توانید به این شهر سفر کنید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور استانبول

 سفر به بزرگترین شهر دو قاره ای جهان با تور استانبول

 

اگر مسافر شهر استانبول باشید قطعا می دانید که قسطنطنیه نام قدیمی شهر استانبول بوده که در زمان امپراتوری روم شرقی قرار داشته که بعد ها با تصرف امپراتوری عثمانی به نام "استانبول" تغییر نام پیدا کرده است. مهمتر اینکه بزرگترین و مهمترین شهر در میان شهرهای توریستی ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی و تاریخ آن هم به شمار می رود. دلیل شهرت آن از لحاظ جفرافیایی این است که تنگه بسفر باعث شده که نیمه آن در منطقه اروپایی و نیم دیگرش در نیمه آسیایی قرار بگیرد. این شهر به دلیل تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول بسیار مورد توجه توریست ها و جهانگردان از سراسر جهان قرار گرفته است.

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی

سفر با تور کشتی کروز دبی می تواند تجربه ای ناب، پر از خاطره های جذاب و هیجان انگیز باشد و بهترین گزینه برای افرادی است که به سفرهای دریایی علاقه مند هستند، در سال های اخیر ایرانی های بسیاری در تور کشتی کروز دبی شرکت کرده و آن را به دیگران نیز پیشنهاد داده اند، این سفر به قدری جذاب و مهیج است که بسیاری از مسافران چندین بار با کشتی کروز دبی سفر می کنند و از طرفی قیمت آن نسبت به سایر پکیج های کروز مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین سفرهای دریایی در سال های اخیر به شمار می رود، نام کشتی کروز دبی، MSC BELLISSIMA است و یکی از بهترین و مدرن ترین کشتی های کروز شناور در آب های خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و برای تجربه یک سفر لوکس و در عین حال ارزان انتخاب ایده آلی می باشد، در سفر با کشتی کروز دبی می توانید از شهرهای زیبایی مانند دبی، ابوظبی، خصب، سیر بنی یاس و مسقط در امارات و عمان دیدن کنید.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کشتی کروز یونان

سفری جذاب و اروپایی با تور کشتی کروز یونان

در سال های اخیر سفر با کشتی بسیار در بین افراد مختلف رایج شده در صورتی که در گذشته این تور بیشتر مورد علاقه افراد ثروتمند و خاص بود ولی امروزه این موضوع اپیدمی شده و مردم عادی و از قشر متوسط جامعه هم در تورهای کروز شرکت می کنند و به دور دنیا سفر می کنند ، تور کشتی کروز یونان یکی از مشهورتین و پرطرفدارترین تورهای دریایی است که اتفاقا در بین ایرانیان عزیز هم بسیار محبوب است ، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این تور نسبه به کشتی کروز اروپا این است که در بسیاری مواقع برای سفر با این کشتی تفریحی نیازی به ویزا نخواهید داشت، در صورتی که ایرانی ها برای سفر به یونان از طریق زمین یا هوا باید ویزای شینگن اخذ نمایند.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :