وبلاگ سفر و گردشگری

اطلاعات کامل جاذبه های گردشگری

تورهای تابستان آنتالیا،استانبول،کوش آداسی و مارماریس

تور استانبول تابستان 99

استانبول همیشه یکی از شهرهای جذاب برای گردشگران بوده و نکته جالبی که در رابطه با استانبول وجود دارد، این است که نیمی از این شهر در قاره آسیا و نیمه دیگر آن در قاره اروپا قرار گرفته است و در واقع تنگه بسفر در بین این دو نیمه قرار گرفته است. جذابیت های استانبول باعث شده تا این شهر معمولا در صدر لیست گردشگران قرار گیرد. تابستان در راه است و مطمئنا تور استانبول با استقبال چشم گیری رو به رو می شود. حال سوال مهمی که در این میان وجود دارد، این است که چرا ایرانیان در رابطه با سفر به استانبول از خود تمایل زیادی نشان می دهند؟ از جمله دلایل این موضوع می توان به فرهنگ و مذهب مردمان آنجا اشاره کرد. ایرانیان در سفر خود به استانبول از لحاظ عقیده و فرهنگ با مردمان آنجا احساس نزدیکی بیشتری کرده و به این ترتیب آن را مقصد مناسبی برای سفر می دانند. البته فاصله کم ترکیه با ایران و نیز اینکه افراد می توانند بدون داشتن ویزا به ترکیه و شهرهای آن سفر کنند، مزید بر علت شده است تا ایرانیان در طول سال از آن استقبال خوبی داشته باشند. در نهایت تور استانبول تابستان 99 می تواند از بهترین انتخاب ها برای سفر تابستان باشد. استانبول دارای جاذبه های متنوع تاریخی و تفریحی است که برای بازدید از همه آنها باید زمان زیادی را در نظر بگیرید. بدون شک تعطیلات تابستانی فرصت بازدید از جاذبه های مختلف موجود در این شهر مدرن و زیبا را به راحتی در اختیارتان قرار خواهد داد.



آردینی اوخو
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تورهای تابستان (اروپا و بلغارستان)

تور بلغارستان تابستان 99

بلغارستان جزو آن دسته از کشورهایی است که به سبب قدمت و پیشینه اش مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. معمولا افرادی که به تاریخ علاقه زیادی داشته و همیشه برای آشنایی با سرگذشت شهرها و کشورهای مختلف در تکاپو هستند، دوست دارند برای یک بار هم که شده به این کشور زیبا سفر کنند. به همین خاطر اگر شما هم به دنبال مقصدی هستید که با جنبه های تاریخی و باستانی آن آشنا شوید، شک نکنید که بلغارستان بهترین گزینه برایتان خواهد بود. به خصوص که زمان زیادی هم تا تابستان باقی نمانده و بهترین فرصت است تا وسایلتان را جمع کرده و با تحقیق در مورد ویژگی های مختلف این کشور خود را عازم آن کنید. همچنین بد نیست بدانید که بلغارستان به سبب آنکه در گذشته قسمتی از امپراطوری عثمانی را شامل می شد، فرهنگ آن آمیخته ای از فرهنگ های ترکی و اروپایی است. پس به احتمال زیاد از آشنایی با فرهنگ های متنوع آن نیز لذت خواهید برد. مطمئن باشید که با تور بلغارستان تابستان 99 خاطرات خوشی را به خود هدیه می دهید و این مسافرت جزو آنهایی می شود که هرگز فراموششان نمی کنید.


آردینی اوخو
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور تابستان 99

تور تابستان 99

در همه شهرها و کشورهای جهان، تابستان فصل اوج سفر ها محسوب می شود. مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل می شوند و از برف و باران هم خبری نیست. به ویژه شهرهای ساحلی در این فصل، پذیرای گردشگران بسیاری خواهند بود. این مسئله احتمالا امسال بازتاب گسترده تری دارد. با توجه به این که بیشتر سفرهای بهاری کنسل شده اند، چشم ها به تابستان دوخته شده است! مقاصد بسیاری را می توان برای یک سفر تابستانی انتخاب کرد. بعضی جاها شهرت بیشتری دارند و بعضی دیگر، کمتر شناخته شده هستند. با این حال، انتخاب مقصد سفر به سلیقه خودتان بستگی دارد و این که چه نوع تفریحاتی را می پسندید. امروز قصد داریم با ارائه توضیحات کامل درباره انواع تور تابستان 99 به شما در انتخاب یک سفر مناسب کمک کنیم بهترین مقصد را برگزینید و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. 

آردینی اوخو
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور مالزی

قیمت تور مالزی


 مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می شود و جذابیت های طبیعی و فرهنگی فراوانی دارد. تنها مشکل این است که فاصله آن با ایران زیاد است و به همین دلیل، قیمت سفر به مالزی در مقایسه با کشورهای نزدیک تر، بیشتر خواهد بود. اولین نکته در مورد هزینه سفر، تعداد شهرهایی است که از آن ها بازدید می کنید. همه شهرها و ایالت های مالزی دیدنی هستند و اگر بخواهید به صورت ترکیبی به بازدید از آن ها بپردازید، هزینه بیشتر خواهد شد. نکته مهم دیگر، تعداد روزهای اقامت است. البته تورها معمولا در هفت شب و هشت روز برگزار می شوند اما هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر شود، هزینه ها نیز بیشتر خواهند شد. فصل و تاریخ سفر نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. در زمان تعطیلات مهم، فصول خوش آب و هوا و تاریخ برگزاری فستیوال های معروف، قیمت ها بیشتر می شوند. در حال حاضر قیمت تور مالزی بسته به نوع هتل، بازه ای در حدود 5 تا 10 میلیون تومان را در بر می گیرد. 

آردینی اوخو
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور گرجستان

قیمت تور گرجستان

 

گرجستان یکی از زیباترین مناطق اروپا و آسیا است که اتفاقا سفر به آن هزینه زیادی ندارد. قیمت تور گرجستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است که البته در زمان های خاص و یا با انتخاب هتل های ارزان تر می توان هزینه های معقولی تری پیدا کرد. قیمت ها معمولا از 1.5 تا 2 میلیون تومان شروع می شوند و با توجه به امکاناتی که می خواهید افزایش پیدا می کند. این هزینه بایت مواردی از جمله هزینه اقامت در هتل، بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه و ... در نظر گرفته می شود که به نسبت پولی که می دهید کیفیت متفاوتی خواهند داشت.

آردینی اوخو
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کوش آداسی

چرا تور کوش آداسی ؟

کوش آداسی یک شهر ساحلی در کشور ترکیه است که جاذبه های گردشگری متعددی دارد. با سفر به کوش آداسی با تور کوش آداسی می توانید از مناطق تاریخی ترکیه،در نزدیکی کوش آداسی مثل افسوس دیدن کنید.سواحل کوش آداسی نیز از مهمترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی به شمار می آیند و تعداد زیادی از هتل های کوش آداسی و رستوران های آن در اطراف سواحل کوش آداسی واقع شده اند. مجموع این ها کوش آداسی را به یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است خصوصا در فصل بهار و تعطیلات نوروز.

تور کوش آداسی با کشتی کروز یونان

 



آردینی اوخو
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور مارماریس

چرا تور مارماریس ؟

 

مارماریس یک شهر ساحلی زیبا در کشور ترکیه است که در ساحل دریای مدیترانه در استان موگلا واقع شده است و یک ساحل شلوغ و پر جنب و جوش با یک تفرجگاه ساحلی طولانی دارد. مارماریس به خاطر شب های سرزنده و سواحل زیبایش از شهرت جهانی برخوردار است. در واقع مارماریس درون یک دره بین کوهستان های جنگلی و آب های کریستالی واقع شده است و یکی از شهرهای جذاب توریستی ترکیه به شمار می آید. از طرفی سفر به مارماریس برای تجربه غواصی و دریانوردی نیز بین توریستان سراسر جهان بسیار مشهور شده است. شما هم می توانید با رزرو تور مارماریس به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید و یک تعطیلات آرامش بخش را در کنار سواحل مارماریس تجربه کنید.

 


آردینی اوخو
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور آنتالیا

درباره تور آنتالیا

آنتالیا یکی از مهمترین مقاصد گردشگری توریستان در ترکیه است که بیشتر به خاطر سواحل جذابش با آب های کریستالی و تمیز و همین طور تفریحات ساحلیش مشهور شده است. البته گذشته از سواحل، جاذبه های گردشگری آنتالیا و اماکن دیدنی آنتالیا نیز بر جذاب بودن این شهر به عنوان یک مقصد مسافرتی ایده آل صحه گذاشته اند. اقامت در یکی از هتل های لوکس آنتالیا می توانید از انواع امکانات تفریحی و رفاهی استفاده کنید و چند روزی را به تفریح و خوشگذرانی تمام عیار اختصاص دهید.

 


آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور استانبول

درباره تور استانبول

 

استانبول یک مقصد شگفت انگیز برای سفر است. استانبول در مرز آسیا و اروپا واقع شده است و شما با سفر به استانبول می توانید از هر دو قاره به صورت همزمان دیدن کنید. از طرفی موقعیت جغرافیایی استانبول ایجاب کرده است که فرهنگ، آداب و رسوم و خورد و خوراک مردم استانبول تلفیقی از جهان غرب و شرق باشد و همین مسئله جذابیت شهر استانبول را بی نهایت افزایش داده است.در سفر به استانبول با تور استانبول این شانس را خواهید داشت که از هر دو بخش شهر استانبول دیدن کنید و تفاوت هایشان را از نزدیک ببینید و از جاذبه های گردشگری استانبول در هر دو قاره دیدن کنید. علاوه بر این ها، همان طور که می دانید استانبول مقصدی عالی برای خرید است. بهترین لباس ها با بهترین برندهای ترکی و یا بین المللی در خیابان های خرید استانبول و مراکز خرید استانبول یافت می شوند. اگر شما هم عاشق خرید هستید، معطل نکنید جهت رزرو و بررسی نرخ پرواز و هتل ها پکیج ها را بررسی کنید.

 

 


آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور ترکیه

درباره ترکیه

ترکیه کشوری توریستی است که در شرق اروپا و غرب آسیا واقع شده است و از نظر فرهنگی تاثیرات قابل توجهی از امپراطوری های یونان باستان، ایران، روم، بیزانس و عثمانی گرفته است. ترکیه یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی دنیا به شمار می آید و شهرهای مختلف آن سالانه توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کنند. ترکیه این محبوبیت جهان گیر را به خاطر سواحل زیبا، جاذبه های گردشگری متنوع، آثار تاریخی ارزشمند، امکانات تفریحی متعدد، طبیعت زیبا و البته مراکز خرید مشهورش به دست آورده است.

 

 



آردینی اوخو
شنبه 20 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :