وبلاگ سفر و گردشگری

اطلاعات کامل جاذبه های گردشگری

تور مجارستان

تور مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در حوضه پانونی قرار دارد و با کشورهای اسلواکی ، اوکراین ، رومانی ، صربستان ، کرواسی ، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد ، این کشور که در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد از جمله کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و زبان رسمی آن مجاری است .



آردینی اوخو
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور ایتالیا

سفری ارزان به اروپا با تور ایتالیا

کشورهای اروپایی یکی از مقاصد پرطرفدار توریستی در جهان است و در دو دهه اخیر ایرانی های بسیاری به این کشورها مهاجرت و یا سفر می کنند، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی در منطقه شینگن، ایتالیا است و افراد با خرید تور ایتالیا می توانند از شهرهای زیبای این سرزمین دیدن کنند، ایتالیا با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و طبیعت بی نظیر سالانه میلیون ها توریست را به خود جذب می کند و شرکت های مسافرتی و خدمات گردشگری در تمام ماه های سال تور ایتالیا را برگزار می کنند و افراد می توانند حداقل از یک ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید پکیج های مختلف ایتالیا اقدام نمایند، مهمترین فاکتور برای سفر به ایتالیا، ویزای شینگن است و افراد باید با در دست داشتن مدارکی اقدام به دریافت ویزای ایتالیا نمایند، همانطور که می دانید اخذ ویزای شینگن پروسه ای پیچیده و طولانی دارد و برای اینکه شانس ویزا شدن شما افزایش یابد بهتر است که برای سفر به این کشور زیبا با شرکت در پکیج ایتالیا، این کار را به آژانس های مسافرتی بسپارید.

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور فرانسه

تور فرانسه


فرانسه یکی از زیباترین کشورهای جهان و واقع در منطقه شینگن اروپا است، این کشور زیبا و دوست داشتنی مهم ترین مقصد توریستی در قاره سبز است به طوری که گردشگران در سفرهای اروپایی خود حتما از فرانسه و به خصوص شهر زیبای پاریس بازدید می کنند، به عبارتی می توان گفت تور فرانسه از پرطرفدارترین و پرفروش ترین پکیج های خارجی است که توسط بسیاری آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری ارائه می شود و تعداد متقاضیان شرکت در تور فرانسه چندین برابر سایر پکیج های اروپایی هستند .

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور ترکیبی هند

تور دهلی آگرا جیپور با بالاترین کیفیت هتل و پرواز ممکن برگزار می شود ، برای سفر به این دو شهر بهتر است که در تور ترکیبی شرکت کنید چرا که هم هزینه کم تری برای شما در بردارد و هم این که در یک سفر از 3 شهر زیبای هندوستان دیدن می کنید . سفر به کشور هندوستان در این سال ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده مخصوصا تور گوا و این به دلیل زیبایی های بیشماری که این کشور پهناور دارد ، می باشد ، ولی قبل از سفر به هندوستان بهتر است که اطلاعاتی راجع به این کشور بدست آورید تا بتوانید سفر با کیفیتی را تجربه کنید .

هندوستان کشوری پهناور در جنوب آسیا است که دهلی نو پایتخت آن می باشد ، هندوستان یکی از بزرگ ترین کشورهای دنیا و بعد از چین دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود، این کشور زیبا همان طور که گفته شد دارای جاذبه های بسیار زیبا و مناطق گردشگری متنوعی است، در سفر با تور دهلی آگرا جیپور می توانید یک سفر خاص و رویایی را برای خود رقم بزنید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور هند

قیمت تور هند


هندوستان سرزمین جاذبه های رنگارنگ است. تاریخ و فرهنگ کهن و غنی باعث شده هر گوشه از این کشور جلوه ای بی نظیر از تمدن آسیایی را به نمایش بگذارد و طبیعتا هزینه سفر به هر یک از شهرهای این کشور پهناور، با شهر دیگر متفاوت خواهد بود. از این گذشته، عوامل دیگری هم روی قیمت ها تاثیر می گذارند. این که تورهای ترکیبی را انتخاب کنید یا تورهای تکی، مدت اقامت تان چقدر باشد، هتل های لوکس و 5 ستاره را بخواهید یا با یک اقامت گاه میان رده راضی شوید و ... در حال حاضر قیمت تور هند از حدود شش میلیون هفتصد هزارتومان آغاز می شود.

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور سریلانکا

با تور سریلانکا به زیبا ترین جزیره دنیا سفر کنید


سریلانکا یکی از جزیره های زیبای جهان است که در آب های اقیانوس هند جا خوش کرده و در نزدیکی کشور هندوستان قرار دارد ، آب و هوای سریلانکا بسیار متنوع است و این کشور از جنگل و دریا و کوه و ساحل تشکیل شده و در برخی مناطق جنگل های بارانی و در برخی دیگر کوه های بلندی را شاهد خواهید بود ، در سریلانکا جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیاری از آثار باستانی آن مربوط به بودا می باشد ، بسیاری از توریست ها برای دیدن طبیعت بسیار زیبای این جزیره از آن سوی دنیا به این کشور سفر می کنند و در سال های اخیر تور سریلانکا ارزان در بین ایرانیان عزیز هم محبوب گشته و فرهنگ و آداب و رسوم مردم سریلانکا بسیار خاص و جذاب است که در سفر به جزیره با آن ها آشنا خواهید شد ، سواحل سریلانکا بسیار به زیبایی شهرت دارند و باید روزهایی را به قدم زدن یا آفتاب گرفتن در این سواحل اختصاص دهید ، بیشتر گردشگران به 3 شهر توریستی سریلانکا یعنی کلمبو ، کندی و بنتوتا می روند و این سه شهر مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به شمار می روند .

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور کوالالامپور

سفر به شهر بلند ترین آسمان خراش های دنیا با تور کوالالامپور

 

یکی از مقاصد هیجان انگیز برای سفر کوالالامپور است، این شهر پایتخت کشور مالزی است و پر جمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود .همچنین تور کوالالامپور بهترین تور برای سفر به مالزی می باشد.

سفر به کوالالامپور تجربه ای نو و بسیار ناب و در نوع خود به یاد ماندنی و منحصر به فردی است که می تواند شما را با دنیایی جدید و کاملا متفاوت آشنا کند ؛ در این شهر که بیشترین جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند ، افراد زیادی نیز با فرهنگ، نژاد و مذاهب متفاوت ، به خوبی در کنار یگدیگر با صلح و آزامش زندگی می کنند.

آردینی اوخو
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تور ترکیبی مالزی

یکی از بهترین و مدرن ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا مالزی است و پرطرفدارترین روش سفر به آنمالزی است، در ضمن پایتخت آن " کوالالامپور " در حال حاضر تبدیل به یکی از پر بازدیدترین شهرهای جهان شده که به خاطر جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد مورد توجه گردشگران قرار گرفته است ، مالزی علاوه بر سواحل و جزایر مختلف و بکر ، جنگل‌ های انبوه و سرسبزی دارد که کمک بزرگی به جذب توریست در این کشور کرده است ، البته مالزی مدرن با ساختمان های سر به فلک کشیده هم سهم بزرگی در این مهم دارد ، همچنین تضاد و تنوع فرهنگی این کشور بسیار خاص و جالب توجه است و اگر تاکنون به مالزی نرفته اید ، بهتر است تا با خرید تور مالزی اولین سفر خود به این کشور را تضمین کنید و با خیال آسوده به این کشور زیبا سفر کنید و اگر به مالزی سفر کرده اید و برای بار دوم می خواهید به آن جا بروید ، تور ترکیبی مالزیرا به شما عزیزان پیشنهاد می کنم و اینکه تورهای ترکیبی در سه پکیج  برگزار می گردد که با این تورها مسافر می تواند در دو شهر یا دو کشور به همراه خدماتی از قبیل ویزای سنگاپور، بلیت رفت و برگشت ، هتل با صبحانه ، تور لیدر فارسی زبان ، تراسفر فرودگاهی، گشت شهری رایگان و همچنین یک سیم کارت رایگان ، اقامت داشته باشد که با توجه به پکیج و خدماتی که انجام می گیرد.

آردینی اوخو
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تورهای تابستان تایلند و مالزی

تور تایلند تابستان 99

بسیاری از افراد سفر به کشورهای خارجی را یکی از هیجان انگیزترین کارهایی می دانند که در طول زندگی خود قادر به انجام آن می باشند. به همین خاطر همواره به دنبال فرصتی هستند تا بتوانند به کشور جدیدی سفر کرده و از آن اطلاعات و خاطرات جدیدی بدست آورند. حالا هم که چیزی به شروع تابستان باقی نمانده، فرصت خوبی است تا چمدان هایتان را ببندید و خود را برای یک سفر به یاد ماندنی آماده کنید. حال سوالی که پیش می آید، این است که کدام کشور مقصد ایده آلی برای سفر در تابستان می باشد؟ در جواب این سوال می توان گفت که تایلند از جمله کشورهایی است که در طول تابستان با تعداد زیادی گردشگر مواجه می شود. این کشور که در قسمت جنوب شرقی آسیا واقع شده تجربیات متنوعی را در اختیار توریست ها قرار می دهد. مثلا آب های زلال و سواحل زیبای آن در کنار جاذبه های مختلفی که بیشتر آنها جنبه مذهبی و تاریخی دارند، یک مجموعه توریستی کامل را تشکیل داده اند که در کل باعث رضایت گردشگران می شوند. پس اگر مایل به یک مسافرت منحصر به فرد هستید، بهتر است که عجله کنید و تور تایلند تابستان 99 را از دست ندهید.

آردینی اوخو
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :

تورهای تابستان گرجستان و روسیه

تور روسیه تابستان 99

همانطور که می دانید تابستان همیشه فصل پر شوری برای مسافرت به نقاط مختلف دنیا است. حال از آنجایی که فاصله چندانی با تابستان نداریم، می توانید هر چه سریع تر برنامه یک سفر به یاد ماندنی را بچینید. روسیه از جمله مقاصدی است که برای فصل تابستان بسیار ایده آل می باشد. چون با توجه به شرایط آب و هوایی آن تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا محسوب می شود. همچنین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تنوع جاذبه های گردشگری علاقه دارید، پس بدون شک روسیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در واقع شهرهای روسیه هر یک در برگیرنده جاذبه های مختلفی بوده و به همین خاطر در شهرهای آن با جاذبه های مشابهی روبرو نمی شوید. علاوه بر این موضوع روسیه دارای فرهنگ و سنت های مختلفی نیز می باشد که سفر به هر یک از شهرهای آن می تواند شما را با آداب و رسوم مردمان آنجا به خوبی آشنا کند. پس اگر به دنبال ماجراجویی و جمع آوری اطلاعات مختلف در مورد ویژگی مردمان روسیه و جاذبه های تاریخی و قدیمی آن هستید، بهتر است که تور روسیه تابستان 99 را از دست ندهید. بدون شک سفر به روسیه برایتان به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.



آردینی اوخو
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
بؤلوملر :